2008-07-24

perfecte dag...of toch bijna

Gisteren 60km gefietst. Smiddags 30 in 1u31 minuten en savonds weer 30 in 1u35 minuten. De wielertoeristen rijden me wel vlotjes voorbij, maar ik vond het toch een goeie prestatie (rode lichten in de stad halen het gemiddelde naar beneden...).

Deze nacht dus goed geslapen, deze morgen genoten van een lekker ontbijt en dan relaxend een uur in een warm bad gezeten (want ik voel mijn benen wel vandaag).

Deze middag op een zonnig terras lekker gegeten met een beeldschone dame (die ik al vijf jaar niet meer had gezien). Nadien gewonnen en verloren met schaken, ook op een zonnig terras. Om de avond perfect af te sluiten op een derde zonnig terras met een vriend.

Helaas eindigde de avond toch in mineur toen ik de facebookstatus van een vriendin (die net terugkomt uit vakantie) zag:
"Inge is terug en ziet dat er ingebroken is."

...zucht inbrekers... gemoogt er niet te veel bij stilstaan zeggen ze... maar ge moet er ergens toch altijd rekening mee houden :(

1 comment:

Inge said...

No worries Paul. Ik lig er niet van wakker... echt helemaal niet zelfs :-)) Toch bedankt voor de bezorgdheid.
En... as usual...heb ik er een positieve noot aan gekoppeld: dé gelegenheid om nog eens een extra tandje bij te steken om mijn admin.rompslomp bij te benen en alles toch nog in die mappen of papierzak te krijgen.