2006-04-06

aardappels in Exell Leuven

Op 15 december 2005 wandelde ik de Exell in Leuven binnen om een Kiss DP 600 te kopen. Het toestel was niet op voorraad, dus ik bestel. Exell vraagt geen voorschot, want de bestelling kan een maand op zich laten wachten. Sympatieke mensen bij Exell!

Sindsdien wandel ik daar om de twee weken eens binnen om te vragen of de DP600 al geleverd is. Ondertussen kennen ze mij daar, maar de Kiss is er nog steeds niet.

Vandaag bel ik nog eens om te vragen hoe het zit...en wat blijkt, ze vinden de bestelling niet meer ?! Geen probleem, ik vraag of er een nieuwer of ander toestel is "nee". Dus vraag ik om opnieuw een DP600 te bestellen. "Goed" zegt die verkoper aan de telefoon "wil U dan efkes tot hier komen om een voorschot te betalen ?". Aardappel ??!!

Dat snap ik nu niet hee, denkt die nu echt dat als iets vier maanden lang niet kan geleverd worden, dat ik dan maar efkes een voorschot ga betalen ? Begrijp me niet verkeerd, het is normaal om een voorschot te betalen voor iets van een paar honderd euro, maar niet na vier maanden hee, aardappels!

No comments: