2006-04-23

Dubbele Kiss en Exell

19 april is voorbij, dat wil dus zeggen dat de Kiss DP 600 leverbaar is!! Vorige donderdag zat er een berichtje in de brievenbus, er was een pakjesdienst langsgeweest. Nu, ik bestel niet zo veel dingen, dus oftewel was dat de Kiss, oftewel een welkomstpakket van Novell omdat ik nu CLP ben. De buren verwittigd dat er vrijdag een pakje zou komen, maar door omstandigheden waren er vrijdag ook geen buren. Ik heb dus geen idee wat het pakje is, maar het komt van Ingram, dus ik vermoed toch de Kiss...
Maar vrijdag was er ook een berichtje op mijne GSM...de Exell winkel van Leuven, met de aangename verrassing dat mijn Kiss daar gearriveerd is! (Dus toch een verrassing van Novell?) Ikke dus zaterdag naar Leuven, en dolblij met de Kiss aan de kassa. "Gelieve 336 euro te betalen." zei die winkelier. Oei, hier is iets niet pluis, want op mijn bestelbon staat 406 euro...tenzij...yep, mijn vermoeden was juist. Ze hadden de oude bestelling (die ze vorige keer kwijt waren) toch uitgevoerd. In december had ik die Kiss idd voor 336 euro bestelt, maar vandaag kost 'm 406 euro. Ik leg dus uit aan die gasten dat ik geen twee toestellen wil...
Afspraak nu is dat ik de levering van Ingram afwacht, en dan een van de twee bestellingen annuleer. Liefst die van 406 euro natuurlijk ;-)

Die levering van Ingram wordt ook nog een heel verhaal, want ik werk deze week overdag bij de vrt, dus ze kunnen dat niet thuis leveren. Ik heb nu gevraagd om het maandag aan de receptie van de vrt te leveren...we zullen zien wat dat geeft.

No comments: