2008-08-24

girlgeek dinner 7

De bewijzen zijn er, ontkennen kan niet meer...ik was aanwezig op bggd7. (Al waren mijn gedachten wel ergens anders...)

Ik was ruim op tijd, had immers van Clo (bitch, lover, child, mother, sinner, saint) de opdracht gekregen om de rush voor de Billy(flash only) bonnen in goede banen te leiden. De eerste die toekwam kreeg 125 euro, en het bedrag zakte tot 10 euro voor de laatsten. Jan Henckens en zijn twee assistenten waren me echter voor, en gaven me prompt de eerste Billy bon om naam en adres op te noteren. Mensen die mij kennen, weten dat ik daar een schuldgevoel aan overhou. Om mijn schuldgevoel te verdrinken (en naar goede gewoonte) zal ik ook deze 125 euro weggeven.

Normaalgezien krijgen we van billy morgen post (papieren in de fysieke brievenbus!). Wij, zijnde 50 girlgeeks en 50 opencoffee-clubbers, krijgen ook een forum om kritiek te spuiten en lof te zingen over Billy. Gedurende een maand zijn wij de enige 100 in de hele wereld (en het hele universum!) die met Billy-euro's kunnen gooien op het internet ;-) Meer daarover volgende week dus.

Verder staan flickr en de relevante blogs weer vol van verslagen over bggd7. Ik vond de presentaties dit keer maar magerkes, tenzij je ze als een parodie beschouwde. Diene mens van Insites slaagde erin om presentatie slides te maken met zoveel tekst dat zelfs op een 30-inch scherm de font amper 4mm groot was. De twee dames daarna somden enkele stereotiepen op, aangevuld met 'feiten' die aantonen dat ik deels vrouwelijk ben... dat zal voor enkele onder jullie wel geen verrassing zijn zeker ;-)

Soit, de lokatie was wel leuk. Ik had verwacht dat de Remy toren aan de vaart in Leuven een oud en vervallen fabriekscomplex zou zijn. Neen, het is een toffe omgeving met mooi uitzicht daarboven. Zeker aan te raden als ge met een paar tiental mensen eens goed wilt vergaderen en/of eten.

Het leuke aan de ggd's is wel het terugzien van mensen. Ik ga mij niet wagen aan een opsomming...toch nu niet.

2 comments:

Anonymous said...

Oei, wordt dat via de papieren post opgestuurd? I hope not, want ik heb er een visitekaartje van mijn werk ingestoken.

Paul Cobbaut said...

ah nee, ik heb het waarschijnlijk mis, want we hebben ons echt adres niet gegeven... domme pol toch ;-)