2008-01-09

snippers


Vorig weekend naar de ardennen geweest, helaas geen everzwijn gezien. Tussen Kerst en Nieuw wel 300 katten in Rome gezien. Mijn ovenschotel is eindelijk in orde gekomen. En 'k heb eens een filmbespreking van Back to the Future gemaakt. Wie de links volgt ziet dat ik sinds kort redelijk wat post op tenderfeelings.be. Deze blogspot zou wel eens iets technischer kunnen worden... zou ;-)

Ik heb ook nog een postje gezet op de viaviaborrel blog, maar ik vrees dat weinig mensen weten dat die bestaat.

Vanavond nog effe passeren langs de open mic avond van Milow in Leuven. Ik ga vooral voor het optreden van Gaudvis (de helft van Woodfever). Wat twee myspace links ?!

Straks of morgen waag ik mijn eerste stapjes in svn. De bedoeling is om samen te werken met Serge, zodat we van mijn linux cursus iets deftig kunnen maken.

No comments: