2008-03-05

Verhuizen ?

Het staat vast dat ik ga verhuizen. De vraag is enkel nog naar waar.

Ik twijfelde efkes tussen huren of kopen. Maar huren is en blijft geld weggooien, dus het wordt kopen.

Ik twijfelde tussen Antwerpen of Brussel of ertussen. Heb huizen bekeken in Mechelen en omstreken, in Evere, Strombeek, Hofstade, Muizen, Terhagen, Zemst...en Antwerpen. Ik heb beslist dat het Antwerpen wordt, centrum Antwerpen. Daar voel ik me het meeste thuis.

De laatste twijfel is koop ik een huis of een appartement. En daar ben ik nog niet uit...want ik zou graag een hond hebben. En een hond heeft ruimte nodig, een tuin om in te lopen als ik ga werken. Maar een huis met tuin is wel veel duurder dan een appartement...

Op een appartement kan ik geen hond houden. Allee 't is te zeggen ik kan geen hond een hele dag alleen laten op een appartement. Misschien moet ik een co-ouder zoeken voor een hond, iemand die er plaats voor heeft als ik een hele dag ergens moet gaan werken (zo'n 120 dagen per jaar).

2 comments:

Anonymous said...

Goeie beslissing ;)
Misschien een 'beneden met tuin'?

Paul Cobbaut said...

Welke anonieme "Ikke" mailer stemt er op Hofstade ??

paul