2008-08-04

vandaag

Vandaag was een bizarre dag.

Niet kunnen slapen deze nacht...piekeren over mijn zus die in coma ligt, en welk effect dit op haar drie dochtertjes heeft. De nacht voordien schitterend gedroomd hebben over mijn doodgereden hondje, en die droom nog tienmaal herbeleven...met tranen in de ogen uiteraard. Beseffen dat je 38 bent en al dik jaar single.

Soit, niet getreurd! Om 3u deze nacht lag ik dus nog wakker in bed. Ik besloot dat 3u een mooie ochtend was, nam een douche en begon vlijtig te werken aan mijn linux boek (heel wat updates komen morgen ofzo online).

Ontbijt rond 5u, middagmaal rond 10u. Af en toe een klopke gekregen omdat ik niet geslapen had. Klopke weggewerkt met kleine fietstochtjes in een stille stad... Er beweegt nauwelijks iets om 4u of 6u in centrum Antwerpen, bizar he ;-).

In de namiddag geschaakt op het theaterplein, en nog tweemaal gewonnen ook. Het is nu 5-3 in mijn voordeel, vorige week stond ik nog 1-2 achter.

Tot mijn verbazing ook vastgesteld dat er na 19u geen klop meer komt...ik voel me nu dus even klaarwakker als elke avond rond middernacht. Bizar he ;-)

'k ben eens benieuwd op welk ontieglijk uur ik morgen uit bed kom...

1 comment:

Anonymous said...

't Is nu bijna 01.00u en ik hoor je snurken tot hier! ;o)